Wednesday 17 September 2014


Pengenalan Tugasan Kemahiran Belajar


          Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..
        
          Alhamdulillah, syukur kehadrat Ilahi kerana dengan izin dan Limpah-Nya saya Abdul Hafiz Bin Mustafa dan Hilmanuddin Bin Abdullah dapat menyiapkan tugasan untuk subjek Kemahiran Belajar di bawah bimbingan Puan Haslina Bt. Hassan. Kami ingin menggucapkan jutaan terima kasih kepada Pensyarah kami iaitu Puan Haslina Bt Hassan kerana dengan bimbingan dan sokongan yang telah beliau berikan kepada kami, ibu bapa, rakan-rakan dan sesiapa sahaja yang telah memberi kami sokongan samaada secara langsung mahupun tidak secara langsung.

           Tugasan ini merupakan sebuah tugasan yang melibatkan penggunaan media sosial iaitu blog untuk menyampaikan maklumat. Kami ditugaskan secara berkumpulan untuk mencipta sebuah laman web tersendiri bagi menyampaikan maklumat mengenai pembelajaran kami di IPG. Kami telah memilih subjek Pendidikan Muzik sebagai subjek utama di dalam web ini kerana kami merupakan pelajar jurusan Pendidikan Seni Muzik (SK).

           Kami berharap agar apa yang telah kami usahakan ini akan membuahkan hasil yang bermanfaat kepada rakan-rakan ataupun pungunjung-pengunjung laman web kami. semoga apa yang kami kongsikan dapat membantu meningkatkan pengetahuan masyarakat luar mengenai Pendidikan Muzik.

0 comments:

Post a Comment